Det kommer och biter dig i den sura röven..

Eller hur var det man sa?
I vilket fall som helst får jag skylla mig själv att jag tränade och sen söp, fast jag ju inte var frisk på riktigt.
När jag kom hem igår vid halv fem tiden låg jag och hostade till halv sju. Det sög.

Sen repade vi med JLO så jag sov bara typ fyra timmar när jag väl däckade av sprit och tabletter.
Thomas ringde sen och ville ha hjälp med en grej så jag hängde med han till Uppsala och har nu kommit hem och ska sova. Det var skönt, lite miljöombyte och jag behöver komma hem och sova. Ska repa imorgon igen.

Har fått inspirationskick som fan, men är livrädd för att kopiera någon. Men jag har asmycket jag vill göra.
Nej nu ska jag sova. Bifogar en bild från sundsvalls tidning på mig och Nina, som jag faktiskt nästan bor hos.
image35
Jag har ju en vältränad vad iaf, och Nina har väl ett charmigt ansiktsuttryck.. haha.

Nej nu ska jag gå och knarka. Det är ju en dag imorgon också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0