Fibit, fibit..... I'll take one!

Jag vet att jag brukar skriva detta men jag dör, I day.

Kan vi ha en normal kväll nån gång eller?
För övrig drömde jag häromnatten någon som var så spännande och out of the ordinary att det första jag tänkte på när jag vaknade var att "det här ska jag skriva om i min blogg".
Gjorde jag det? Nej, för jag glömde bort vad det var jag drömde.

Vi hade fest på skolan. Eller rättare sagt så repade Zain, Carin och dom andra treorna och jag, David och Linnea gick dit och bjöd på sprit och poop. Det knäckte, och vi blev väldigt fulla. Speciellt David. (you know I love you darling) .

För övrig så håller jag och Linnea skapa världens bästa låt. Tallin -08. Den knäcker. I love you too darling...*kramiz*
Vi fick se tre nya first timers igår också. Fantastiskt. Nu blir det hårdpromotion.

Jag fick världens bästa sms inatt. Det kom 05:01 och var från ett okänt nummer.
Såhär stod det; "Jag dansade precis med Roland från so you think you can dance".
Efter hitta.se så kom jag fram till att det var från den gamla galten Karin Häggström som numera bor i götet.
Väldigt roligt eftersom att Roland inte nog var med mycket i TV, utan i första delen av audition när man går in och freestylar så var jag in med han och en tjej till, så han trodde att vi blev kompisar. Han ville gärna lyckas med dansen här i Stockholm också eftersom han redan lyckats i GBG.

Herregud. Nej, nu blir det dusch och sen stan och ackis igen. Vi börjar om från början.
Börjar om pånytt.


Kommentarer
Postat av: malin

haha, menar du den där otäcke roland? hua. jag fick rysningar...
jo, rehab funkar mig helt okej, men det gör for your love oxå (du får adda min msn så får jag skicka den), och de låter liksom olika bra olika dagar...:/ men jag ska gå in och ha kul som sagt...önskar jag fick ha ryggen till ;)

2008-04-05 @ 18:20:26
URL: http://cordykaye.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0