Frusen man söker kärlek.

Jag tar tillbaka mina tidigare kommentarer. Jag gillar er kanal5.

Frusna män söker kärlek är ju helt fantastiskt. Till och med jag överväger tanken på att fara upp till Gällivare och hälsa på dom sköna norrlänningarna Anders och Jonas. Inte Per Arne. Han är inte min kind of kopp of the you know.

image39
Norrländska äger. Jag tror jag ska bre på lite mer faktiskt. Då blir ju Elin nöjd också!

Sprang på Stagefightcissi idag. Jätteroligt. Ska verkligen ta tag i det i sommar.
Har tvättat nyss, och snart börjar Top Model cycle 9!

Nyss kändes det som att jag hade jättemycket att säga, men jag kommer inte ihåg. Uppdaterar om så är fallet.
Jo just det, en grej var dagens låt. En gammal dänga från Eurovision 2004, det bästa året.
Tänk att jag tyckte att han var het. Now, not so much.

Vill fortfarande ha hans midjemått though.


I'm lying, I'm late,I'm losing my weight,because I want to dance all night,because I want to stay all night,
in the disco,in the disco.

Nej, nu är det dags att vika tvätt, som är varm och gosig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0