Jag är kär.

Detta ska bli min man. Inte nog med att han spelar gay och jag i ett tidigare inlägg skrivit att han är så jävla charmig, men han har nyss kommit ut också. I day, I really day!

Från QX;
Luke MacFarlane som spelar Scotty Wandell,
pojkvän till en av syskonen i TV-serien Brothers & Sister, advokaten Kevin, kom ut i kanadensiska Globe and Mail i veckan som gick.
Så här sa han i intervjun i Toronto-tdiningen Globe and Mail den 15 april:

"Jag vet inte vad som kommer att hända yrkesmässigt... det är det som är skrämmande, men jag antar att jag inte kan vara oroad över vad som kan hända, eftersom detta är min sanning. Det finns ett behov i Los Angeles att vara nyfiken på vem man är och det som har varit pressande för mig de senaste tre år är hur jag kan vara mest ärlig mot mig själv... så detta är nu första gången jag talar om det här (att vara gay) på detta sätt."

image38

Kommentarer
Postat av: malin

nej herregud, hur sjutton skulle det gått till? Jag känner bara en person som får lika lite ligga som jag, och det är påven...:/
nej, har haft sjuk mensvärk och den har varit skum ett tag, men nu börjar det kännas bättre.

2008-04-22 @ 01:31:34
URL: http://cordykaye.blogg.se
Postat av: Jacob

yej he's gay.. fab.! =)

2008-04-22 @ 20:20:03
URL: http://jacob1.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0