Mambo nr 5.

Kom jag och tänka på när jag tänkte på min dag.
"A little bit of Monica in my life, a little bit of Sandra by my side".

Byt bara ut monica och sandra mot bra och dåligt.
Det gjorde fett ont att hoppa på jazzen. Men baletten fick mig att stundtals känna mig som en balettdansör.
Vore fett nice.
Nej, nu är det snart Karl och Knut och jag hoppas inte att dom är arga fast jag är med pga foten.

När jag ändå talar om trollen, alltså foten, så ska jag röntgas imorgon ju. Så vi får se vad som händer där.
Jag skriver kanske sen om klassen, och så märker ni om jag stukar en till fot. Det vore väl ändå peachy?
Här kommer en bild från kanal5.se (varför känns det som jag gör reklam för dom?) på dom heta danskillarna.
Jag är med i hörnet som ni ser!
image19
Och jag hade bäst split, haha.


Until next time, ta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0