Ödet avgör

Nu ska jag väl snart sova tror jag. Känns som att jag ska spy först bara. Yisch.
Kan i vilket fall nog inte träna imorgon, men kanske går till skolan ändå.
Fan vilken ångest man får av att inte träna. Och det är inte som foten, för då kan man ändå göra situps och så, nu kan jag bara sitta och bli fet.
Ni märker väl imorgon om jag gått till skolan eller inte... rapporterar här gör jag i vilket fall.

För övrigt var det rätt att Ambreal åkte ut, hon var sämst även om jag gillar henne som person mest.
Desperate hade ju premiär igår och jag grät faktiskt en liten tår. Inte så otippat men ändå.
Älskar Brothers & Sisters också. Scott är så jävla charmig.

image30
Här är min film som Tyra borde gå igenom, hon skulle älska den.

Guten nacht.

Kommentarer
Postat av: malin

haha, åh det avsnittet äger, barney bara vägrar ge sig...kom och hälsa på mig nåt så ska jag tvinga dig se första säsongen :D
jo, de får reda på att Robin vägrar gå till the mall, så de slår vad om varför hon vägrar göra det, och den som vinner vadet får slå den andra...och det finns en SÅ KLOCKREN slap i slutet...de MÅSTE släppa säsong två på dvd snart! sverige är FÖR segt.

2008-04-17 @ 01:49:33
URL: http://cordykaye.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0