Säkert bara 5 kvar nu..

Denna borde jag ha lagt upp igår, när jag hade det som titel på mitt inlägg, men kom och tänka på andra grejer då.
Så här kommer den, Belief med Gavin DeGraw, först som akustisk liveversion med honom, och sen Subjazz koreografi. Loves it.



Googlade och upptäckte att man får äta penicillin och dricka sprit så det gjorde jag igår. Var riktigt trevligt faktiskt. Så jävla skönt med vettiga människor. Åter igen, är så tacksam för att jag har er! Och du är också underbar sweety!

Gjorde något idag som jag aldrig gjort förut. Jag lämnade en lapp med mitt nummer till en som jobbar på seven. Jag dör. Men det blir intressant att se om jag får svar. Hjälpte nog inte att jag var sminkad med fetsmink och såg blek och nerknarkad ut. Men jag slog ett slag för ett socialt experiment , och testar hur pass osvensk man kan vara och ändå få en dejt.

Här kommer nästa Belief, med Sara, Carin och Eva. Tre grymma tjejer!


Nej här blir man inte smalare! (Det är min nya grej, istället för "här blir inga barn gjorda". Man måste ju uppdatera sig lite)

Blir en tuff vecka nu, trots lov. Om några timmar är morgonpromenaden faktum. Det känns som att dom har gett resultat. Om jag skaffar en våg så kan jag ju föra riktigt protokoll. Men jag har fan inga pengar till det. Får gå på Clas Ohlson och smygväga mig en gång i veckan.

Avslutar med ett citat som känns rätt i tiden.
"When you came to my defense..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0