Europride 08 - dom första dagarna.

Såhär va, detta kommer bli långt.

Jag har nu i princip festat i typ tolv dagar. Men kul har jag haft.
Det hela började en fredag för inte så länge sen. Det var invigning och även om jag inte var där så ville jag fira med lite alkohol. Så jag och Kenny skulle ta ett glas vin men slutade på Berns, och det var faktiskt riktigt trevligt, om än trångt.
Och jag kom in som vip. Tänker dock inte säga hur jag gjorde det. Det får ni lista ut själva.

Den kvällen var inte så spännande, men sedan så kom lördagen. Då hade vi en slags hejdå-Kenny-fest och satt i gamla stan och myste och drack. Summering; Jocke blev för full och kom inte in, och jag blev för full för att komma ihåg vad som hände. Men jag tror vi hade det rätt trevligt.

Efter lördag så kommer som jag har lärt mig iaf söndag. Det var heeelt blankt. Så om någon jag var med förra söndagen kommer ihåg vad som hände så hör av er eller kommentera här. Jag drack nog alkohol iaf, om jag känner mig själv rätt.

Nu kommer vi till det riktigt bisarra. Måndagen skulle mina föräldrar svänga förbi, och det gjorde dom ju som bekant. Men det jag inte visste var att när jag ringde dom och frågade om dom var i stan så sa dom; "Ja, vi har checkat in för två nätter nu". I was speechless. Nästan som när jag såg en naken Lars i Danmark, men inte riktigt lika illa. Men vi åkte till IKEA och det kändes bättre.

Tisdagen så hade vi premiär på Girls Girls Girls!, och sen for jag och storhandlade med päronen. Vidare så drack vi champagne och lite vin på stadshustaket och kvällen fortsatte makalöst.

Här blir det paus, för här börjar dom riktiga dagarna.
To be continued!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hänga med och luncha vid halv 2 tomorrow? Ida + kanske Bella?

2008-08-06 @ 01:11:06
URL: http://nathafuckinglie.blogg.se/
Postat av: Jacob

Mälarpaviljongen söndagen med mig och victor, några glas öl, mycket trevligt det borde du minnas=)

2008-08-06 @ 15:15:32
Postat av: Lisa

I want more! All the dirty details! ;)

2008-08-07 @ 05:11:40
URL: http://myownwords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0