Europride 08 - Onsdagen

Nu skulle jag behöva ett system, men jag skriver så får vi se hur det blir.

Onsdag;

Den började i lagom bakfylla eftersom jag var ut och söp hela natten innan, och jag skulle vara i parken kl 12 för att stagea. Där var jag, om inte i sinnet så i kroppen åtminstone. Hursomhaver så skulle jag ju iväg och repa och greja sen, så jag for hem, hämtade grejer och sen tillbaka till parken för att köra. Körde gjorde vi och det var trångt och jävligt, men ändå roligt. Och vi delade loge med Linda Sundblad, bara en sån sak!

När det var över så hällde jag i mig champagne (för er som inte vet så lever jag ett ganska glammigt liv numera) och rusade mot ackis för att repa inför giget med Jonah. Det blev en total apropågrej för er som inte hört det och vi la tre låtar på två timmar. Det är mycket. Men roligt hade vi, särskilt jag. Sen duschade jag på ungefär två och en halv minut och tog en taxi in till parken. Sen attacksöp jag efter jag hade mött upp Linnea och Carro och eftersom vi är artister så hängde vi backstage. Där så lyckades jag öppna toaletten som Tiina Rosenberg satt på. Hysteriskt roligt!

Sedan bar det av mot okänd mark, fulla var vi, och glömt bort vart vi var har jag, men jag vaknade upp i en villa i Enskede. Fantastisk kväll!


Hon var ungefär så glad när jag öppnade dörren till den blå bajamajan.

Härnäst - torsdag!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hahaha

2008-08-08 @ 12:03:27
URL: http://nathafuckinglie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0