Helg, Måndag och Pengakris

Eftersom jag inte har uppdaterat så ber jag om ursäkt, det har varit en tuff helg.

I fredags var det födelsedagsfest, och i lördags lite vin och någon shot och igår så var det rep, workshop och jam.
VI var hos Jacke som har fyllt år i fredags och det var jättetrevligt! Vi drack, blev lagomt fulla och spelade mariokart på slutet!

Igår så repade vi inför wacking vs. voguing jamet som Sofia och Bianca höll i och det var jättelyckat, typ 180 pers kom och det var runway battle och allt. Jag var där som någon slags dragrepresentant.


Detta var promovideon, jag älskar den. Sofia och Bianca i ett nötskal!


Nu går livet i sin stilla gång, jag är fruktansvärt trött fortfarande, men nollningen går stadigt och säkert.
Sen är jag fattig också, har inga pengar alls, men handlar ändå alkohol och taxiresor på kreditkortet. Hur illa är inte det?

Nej, nu ska jag se på Dexter, sen sova och sen vakna, gå i skolan och komma hem och fortsätta uppdatera bloggen lite bättre!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Awww, Sweetie :-)

2008-09-03 @ 20:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0