Cleaning out my (cleaning) closet.

Nu har dagen inte riktigt blitt som jag tänkt mig. Men det gör ingenting.

Jag hann tvätta lite och sen har jag mest suttit på mitt feta arsle, tittat lite på tv, facebookat en del och kikat på en massa porr. Men såhär vid kvart i tolv kom jag på att jag ville ju städa ur mitt städskåp. Så det gjorde jag, och fantastiskt vad mycket bättre allt blev.

Nu har jag tyvärr ingen före-bild, men det var en till dammsugare, tre tavlor, typ 17 schampoflaskor, lite läkarattiraljer, hyllplan, dammsugarpåsar, en silikonspruta och en massa annat tjafs som jag flyttat på. För mig så är det en galen skillnad även om ni kanske inte kommer märka den!


Inte mitt bästa foto, men en dokumentation av min anala personlighet likväl (plumpa skämt undanbedes).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0