Det var så jävla mycket gala.

När jag sitter här i min nystädade ensamhet så funderar jag på huruvida jag ska förklara gårdagkvällen utan att jag upprepar mig själv eller låter som en alkoholist. Det är bara på ren tillfällighet som att allt denna blogg numera handlar om är fester. Eller så kan man se det som mitt glamorösa galaliv. Det är mer min kopp te.

Men fest var det nevertheless, och vilken fest sedan. Ni som känner mig vet att jag inte bara är en vipgäst, stjärna och center of attention, jag är även en sprithare. (Wikipedias förklaring finns här; sprithare)
Och trots att we pulled an all-nighter så blev jag inte så full. Mina celler var väl förmodligen redan vid ingången till ackis dränkta i sprit. Det blir liksom inte någon effekt längre.
Fruktansvärt roligt hade vi, och det var några riktiga höjdargäster där. Jessica och Sussie bland annat.
Bilder kommer nog inom dom närmsta dagarna från dom som tog. Då kommer lite mer information om hur kvällen fortlöpte.

Men en sak kan jag säga. Det slutade med att vi vid 6-tiden slog igång 90's playlisten på min iPod och hade disco i lärarrummet. Det blev congaline och ett stagedive(lyft) från Jessica. Fantastiskt.

Bara en sån sak.


Kommentarer
Postat av: Jacob

vaför va du me o festa me musikal.. lr d kanske inte va d.. aaah well

2008-12-18 @ 20:39:13
URL: http://jacob1.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0