Happy Birthday to.. well, me.

Då har alltså den fruktade dagen kommit. Nu är jag ännu ett år äldre. 21 känns liksom ungt och 22 fett gammalt. Men vafan.


The birthday boy.

För första gången firar jag inte hemma och det känns väldigt skönt. Det började med att jag gick på systemet (en av mina favoritsysslor) och blev inte ens leggad. Bara en sån sak. Sen så begav mig in till stan för min arrangerade massfika. Ni förstår, jag ville inte vara själv på min födelsedag så jag messade en del folk och bad dom komma och umgås med mig och det var riktigt mysigt.


Zain, David, Nathalie, Sofia, Bianca, Elaine, Chris var det som var där. Och jag fick Merci samt ett kort på Familjen av Sofia.

Efter typ sju timmars fika med alldeles för mycket koffein så blev det värsta DC-reunion med Bettan, Walkows, Nano, Titina och Lilljohan. Riktigt trevligt och sen gick jag och Bettan vidare. Så denna födelsedag har varit fullt med folk och gratulationer. Tackar!

Har även fått ett specialinlägg av både Lisa och Nathalie. Nathalie la även upp en video när jag försöker att koreografera en barndans åt henne. Fråga mig inte varför jag tyckte just det där var passande, men helt kass är jag ju inte!



Jag säger tack till er som gjorde min dag mindre ensam och för alla gratulationer, och till er som inte kom ihåg mig; räkna inte med att jag kommer ihåg eran!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Ah men hett kort. FIFFAN.

2008-12-31 @ 00:26:28
URL: http://nathalicious.blogg.se/
Postat av: Veronica

Grattis vännen! : ) Kramar

2009-01-02 @ 00:01:22
URL: http://sapho.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0