Hisslappar

Jag vet att det är lite sent, men jag har inte packat klart än.
Tidigare ikväll så tvättade jag litegranna, och eftersom inte har någon bokningsgrej så brukar jag bara köra hit and run på tvättstugan. Likväl denna afton. Ner, leta efter grannar, ledig tvättmaskin och boom, in med tvätten och upp igen.

Men det är oftast lugnt för folk har oftast tvättat klart eller använder inte sin tid. Men när tvätten ska torka så tar jag bara den lediga torktumlaren/torkskåpet. Det finns fyra som är sorterade efter tvättmaskinerna, A1, A2, B1 och B2.
Så när jag kom ner och skulle hämta tvätten sitter detta A4 på torktumlare B2.



För er som inte kan läsa denna uppsats om tvättstugemanér så kommer texten i gamla goda times new roman här nedanför:

"Hej
Eftersom du tagit tumlare B har jag nöjt mig med B1 - Du behövde den större. B2


Nästa gång du tvättar maskin A1 -A-2 har tumlare A1 - torkskåp.
Maskin B1-B2 har tumlare B1-B2
Trevlig Helg
God Jul
/ 045 Marianne"



Lite av detta har jag gjort en egen layout på men ni ser ju hur hon gjorde det. Väldigt spännande tyckte jag. Som om jag inte kan lägga ihop A och B liksom, jag har ju ändå gått natur.

Nej, nu ska jag ha sex, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0