Thursday's a schoolnight.

Minsann. Tro på fan att det är torsdag kväll och istället för att vara ute och supa som jag numera gör på veckodagarna så sitter jag här på skolan med Andersson. Varför då undrar ni säkert då. Och det ska jag berätta för er. Det är nämligen så att ettorna här på skolan, våra barn, ska ha lussespex imorgon bitti. Och då måste någon vuxen, ansvarig person hålla ställningarna. Följdaktligen så fick jag det ärofyllda uppdraget och tog med min vapendragare Andersson 881029.

För oss blir det noggranna festförberedelser för det största lilla eventet som hänt Ackis sen Lia Schubert var här och härjade; Postlussespexjul(soaré)festen.

Nu så ska vi ta och passa på att fixa lite muzak till festen innan det blir mer olagligt än det redan är, men jag uppdaterar senare!

Kommentarer
Postat av: Norrlandsjäntan

Johan för i helvete!

Hur gick det med lekarna?! Lärde du känna någon annan? och varför i hela friden bröts vårat samtal?

2008-12-08 @ 07:30:36
URL: http://frulindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0