Vintern på riktigt.

I don't care what you say, men ni har inte upplevt vinter på riktigt om ni inte har upplevt en norrländsk vinter. Jag tror inte vi har haft så här mycket snö på flera år. Jag trodde växthuseffekten tagit över. (And mind att det här inte ens är en bråkdel av hur det var när jag var liten)

Det här är mitt hem. Det är här jag har växt upp. Det här är mitt hus.



Det snöar men det ser lite roligt ut i kameran, det är stora snöflingor som faller ner och inget regn som det ser ut som på bilden.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag saknar Ö:na jag också, mina vänner här skrattar åt mig när jag säger saker som SÖndsvall och tÖggömmi. Vackert det är hemma hos Forsbergs! :) Och tack för lektionen i hur man ska bete sig på 7eleven, måste tänka på det nästa gång jag går dit! Ska försöka att inte prata svenska! ;) Kram

2008-12-22 @ 04:22:48
URL: http://myownwords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0