Destination Kobenhavn H

Efter att i många många timmar suttit på tåget och inte gjort något vettigt (facebookat, youtubat, QX:at, hotmailat) med tvåtusentalets teknik så har jag nu anlänt i Malmö. Dom sa alldeles nyss Lund och jag blev grymt förvirrad då jag trodde att Lund låg på andra sidan Sverige, men det ligger tydligen vid Malmö. Geografi har aldrig varit min starka sida.

Anyhoo så ska jag nu snart vidare till Kobenhavn H som det så fint heter och där ska jag vänta på mina skyddslingar som missade tåget från Stockholm, och solen skiner och det står en knarkare på perrongen. Jag måste nästan ta kort.
Tro på fan att ett tåg då åker in precis framför honom när jag har kameran redo.

Ah well, jag tar ett kort från bron istället, det ska bli spännande och skitläskigt. Jag är ju livrädd för vatten. Men va fan, en bro välter väl inte så lätt. Om man inte spårar ur förstås... det skulle ju vara min tur det. Mitt i havet, bara plask ner.

Det är ju tur att jag har datorn iaf. Och hur ska ni annars märka om jag överlever Öresundsbron eller inte. Bloggar jag senare, då överlevde jag, annars kan ni börja att ringa efter hjälp.

Eeeh, nu vände tåget. ska det göra det?

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Haha... Hur har det gått?

2008-07-07 @ 21:17:07
URL: http://nathafuckinglie.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Nej nu såg jag! Du både överlevde och har workshopen kvar, right? Lycka till å ha så kul! Själv tog jag K&K idag! :P

2008-07-07 @ 21:18:03
URL: http://nathafuckinglie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0