Fo i helvedeeauueuae

Nu är jag i Danmark för faen! Men eftersom att jag väntar på mitt sällskap så sitter jag här på deras motsvarighet till Centralstation som är asstor, som en jävla lodis. Det är ju ändå tur att det idag är den sista dagen för Roskildefestivalen så det sitter en massa bakis/fulla/smutsiga/skabbiga ungdomar överallt, så jag smälter in ganska bra.
Jag överlevde bron som ni ser, och sitter här och vet inte riktigt vad jag ska göra. Men jag hittar väl på något.


Såhär ser det ut när man åker från Sverige till Danmark, inte lika spännande som jag trodde. Jag hypade upp det lite.


Och såhär sitter jag nu, som en äkta dansare och stretchar medans jag bloggar. Folk kollar konstigt på mig.


Och äckligt luktar det här, det är nog alla Roskildebesökare som inte har duschat på en vecka.

Nej, nu ska jag vakta mina grejor, det finns ficktjuvar här, och jag tippar på att dom är danska dom jävlarna.
Och vad är grejen med alla gamla gubbar som rotar i papperskorgar. Creepy.
Jag avslutar med det enda danska jag kan...ja förutom fo i helvede och va faen.
Kort och Godt

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Yes det ska jag, kämpa på du med! Hör av dig när du kommer hem :)

2008-07-08 @ 23:52:11
URL: http://nathafuckinglie.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hello! Försökte skriva en kommentar till det senaste inlägget men får bara upp 404 Not Found, konstigt! Låter som att ni har det bra där nere. :) Att tälta inomhus är helt whack. Hälsa Lars det! Kram

2008-07-09 @ 09:01:25
URL: http://myownwords.blogg.se/
Postat av: Jacob

ja kunde inte kommentera ditt senaste inlägg men men =P hah.. va e d du gör där bortaegentligen,fäktas ni lr va gör ni? va på skolan ida o va karl o knut,dom dansa till din solo låt haha.. in any other world balbl.. obs.ja gick inte på karl o knut =P haha

2008-07-10 @ 21:05:45
URL: http://jacob1.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0