Föräldrar=pengar

Som sagt, fantastiskt.

Inte nog med IKEA, utan vi åkte och storhandlade idag, och nu för över 1500 spänn!
Och det var i princip bara mat. Så nu behöver jag inte handla på flera månader känns det som.

Lyckades också smyga ner några Loreal Men's Expert grejer där, som är svindyra men nödvändiga för min hy. (Det där lät lite för gayigt ens för Pride)

Och när man har mamma och pappa om betalar så kan man handla lite nyttigare grejer, för det är ju alltid så dyrt. Så nu har jag ett fräscht och fullt kylskåp+frys.
Såhär ser det ut nu (och det var typ tomt innan);


En massa bra grejer, melon, keso, proviva, fisk, avocado, brämhults juice. I love it.

Nej, nu ska jag ta och göra mig iordning, för jag har ju föreställning idag, kl 17 på kulturhuset. Kom och titta.
Ta!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Fabulöst att bli omhändertagen av sina föräldrar på det viset! ;) IKEA är ju också underbart, jag ska äta Kalles imorn!!!



Du, kan du maila din adress till mig? :) Hur är Pride? Är det nu? Kram

2008-07-31 @ 05:27:38
URL: http://myownwords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0