Girls Girls Girls

Medan jag fortsätter och panikar och liknande om min upcoming testfight så passar jag på att göra lite reklam för den annalkande föreställningen Girls Girls Girls på Klarascen under Europride.

Det är en femmecabaret som hyllar kvinnan och likväl är jag då också kvinna i sammanhanget. Och faktiskt man också. Här har ni ett litet smakprov på vad som väntar.


Men vem är denna skönhet egentligen?

Nu ska jag passa på att sova lite tror jag, eller kanske knarka. Jo, jag använder igen. Its fucking fab!
Goouednaeoot

Kommentarer
Postat av: Linnea

MEn johan forsberg! du ser helt fantastisk ut. Du är helt fotogenic :) wunderbart!

2008-07-21 @ 08:52:10
URL: http://frulindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0