Proud to be pride

Jag har ju flaggat för kanal5:s Pridevecka där dom sänder en massa bögtv och sånt.
Jag trodde att den var nästa vecka, men den är nu och liksom värmer upp inför Pride, så jag tipsar er alla om att kika på kanal 5 om kvällarna. Massa favorithomoavsnitt av en massa bra serier och sen dokumentärer och och två grymma serier. Queer as Folk (den brittiska originalversionen) och Rick and Steve, the happiest gay couple in the world (två legogubbar, bögar såklart).






Ni måste titta, för då fattar ni hur det är för mig ibland, och då är ni redo för nästa vecka också.

Välkommen till min värld.

Kommentarer
Postat av: Jacob

rick o steve va småkul faktiskt =p

2008-07-22 @ 19:42:10
URL: http://www.jacob1.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0