Rapier & Dagger och test 1.

Ja, nu är det fan snart dags.

Jag har inte skrivit så mycket på sistone, mycket för att Lars (och alla andra gamar) har ockuperat mitt internet.
Men det går framåt, vi har fått alla koreografierna idag och jobbar nu på scenerna och historierna.
Idag har dock varit en riktigt pissdag. Om man bortser från innan lunch, så halva/halva kan man väl säga. Men vi tränar och tränar, och det är också därför jag inte har skrivit.

Slog i foten så det sjöng om det när vi repade unarmed förut. Jag blir slängd åt alla håll och kanter. Lägger nog upp den om nån dag.

Jag är fattig som fan, men (trodde aldrig att jag skulle säga detta) jag är glad att jag har mamma och pappa. Dom ska nämligen åka till Tyskland och köpa sprit.
Och då handlar dom till mig! Det känns som att dom äntligen förstår mig.

Här kommer Rapier & Dagger fighten men det är dåligt filmat och delvis i motljus så bättre versioner kommer. Och det ser bättre ut nu, det här var för någon dag sen.




Det är alltså värja och dolk på svenska, och det är några hundra gånger svårare än det ser ut. Teknik teknik teknik.

Hur roliga är inte Kim och Thomas? Dom har suttit och kollat på D'artangangs Dotter nu och Thomas tyckte att det var KVT:s bästa. Sju och en halv liksom! Hah.

Kommentarer
Postat av: Linnea

ahh men är dom inte underbara dom små liven! Tänk johan att föräldrar kan förstå en. Mamma lämna 400kr till mig till mat igår, sen när jag kom hem låg där en flaska champange och 7 cider i kylen. Ibland är dom allt bra ;)

2008-07-18 @ 08:18:24
URL: http://frulindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0