Roligaste just nu.

Sarah Silverman är en rätt känd komiker från staterna och hon råkar vara ihop med en annan komiker som heter Jimmy Kimmel. Han har en talkshow där han varje vecka i slutet säger att han inte har tid med Matt Damon av olika anledningar.

När då dessa lovebirds råkade bråka då hon var på hans show så sa hon att hon hade en present, och ni kan ju se själva vad som händer.

 

Efter detta så ville Jimmy naturligtvis inte vara sämre, så här kommer hans present till Sarah. Lägg märke till alla kändisar men framförallt Josh Groban, det är ju bara för roligt.



Alltså jag dör, Josh Groban är ju bäst. Och märkte ni Brad Pitt där som UPS-man?

Its fucking fab!

Kommentarer
Postat av: malin

ELLER HUR! Josh Groban är det bästa med hela hämnden...annars gillar jag Sarahs bättre...:D Matt Damons entusiastiska uppräckningar av sexställen, och så: Put down that and go fuck matt damon...hahahahahha, I LOVE, I WANNA MARRY AND FUCK ALL DAY! Så mycket gillar jag.



Kan du hjälpa mig med bloggdesign, jag bara misslyckas...

2008-07-03 @ 15:07:41
URL: http://cordykaye.blogg.se/
Postat av: malin

nä, jag tror jag kan klara mig på det mörkröda...och brunt då, så länge det är såna där "riktiga" hårfärger...suck. ofta orka. jag rakar nog av mig skiten.

2008-07-03 @ 16:43:07
URL: http://cordykaye.blogg.se/
Postat av: Linda

Hade missat detta, SJUKT KUL!!!! Thx for sharing!

2008-07-09 @ 18:10:57
URL: http://songbirdie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0