Roskildeeeuaeueueu

Inte förstår jag varför tusentals människor far hit varje sommar. Men det är helt okej. Roligt folk som jag faktiskt känner vissa av dom, och sen så träning. Jag har som mål att vara vigast här innan dom här två veckorna är slut. Det kanske låter enkelt om man jämför med stuntmännen och kampsportarna men det finns även akrobater och andra dansare. Men jag har sagt till dom att dom ska passa sig.

Inkvarteringen är skönt spontan. Alla ligger och sover överallt, ni kan se bild här nedan.

Notera tältet i hörnet. Det är Lars. Kommentera gärna, för jag har slut på kommentarer. Men han har el i det, bara en sån sak.

Idag har vi haft första träningarna, jag är i Test1gruppen. Det säger inte er något, men för mig innebär det Unarmed, Broadsword och Rapier & Dagger. Fett kul. Det sista är min favorit för det är lite graciöst.
Och en av lärarna frågade faktiskt mig mitt i klassen; "Are you a dancer?"  Så jag antar att det såg okej ut.

Nej, nu ska vi handla, och det är ett äventyr. Danskarna förstår svenska, jag förstår inte danska, eller deras engelska. Vi får väl se hur det går. Här kommer en till bild på Lars tält, det är ju så charmigt.

Här är han, mannen, myten, legenden Lars Bergman i sitt elinställda och snart internetuppkopplade tält.

Heuaueuae


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0