Som ett brev på posten!

Nu lagom till när foten blev bra så har jag lyckats få en muskelbristning i ryggen som tar 3-12 veckor att läka.
Som tur är verkar det inte jättefarligt, så jag kan förhoppningsvis vara fräsch inom en vecka typ. Om jag hade vilat vill säga, men vi har ju föreställning, så jag kanske är bra lagom till när skolan börjar!

Men I wont let it get to me. Nu är det Pride och jag ska ha kul!

MEN FÖRST; Jag behöver hjälp med att veta vad jag ska ha på mig i paraden, eller vem jag ska vara. Har fått ett förslag och jag har två själv, så keep 'em coming!

Kommentarer
Postat av: Nat

Jävla rygg då. Men som sagt don't let it get to you... Sommarkrysset säger du? Vad kul isf! Det flyter...



Ja är sämst på sånt där. Är väl inge fel på Tingeling väl?

2008-07-25 @ 13:34:52
URL: http://nathafuckinglie.blogg.se/
Postat av: Linnea

självklart förstår jag din tanke att du vill ha en batman. Men din andra Linnea då? eller varför inte Sophie Darling!? :) hälsa henne nästa gång du ser henne. Om inte annat så skulel Carrowomen göra en väldigt bra Batman. Åhh Infantboy du skulle bli en fabulös Poison Ivy! Vad tycker du om mitt affro då?

2008-07-25 @ 14:10:38
URL: http://frulindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0