Swedish Sin Breaking Borders

Imorgon börjar det. Europride 2008 i Stockholm, Sverige. Temat är som följande; Swedish Sin Breaking Borders.

Då kom jag faktiskt osökt att tänka på när jag var i Danmark. Alla bodde i olika rum, och utanför varje rum fanns en liten whiteboardtavla som man kunde skriva saker på. Och eftersom vi alla var ganska uppdelade (man bor ju gärna med sin sort) så hade tex esterna "Estonan mafia" på sin dörr, och norrmännen hade "Norwegian Mountain Donkeys".

Vi svenskar kunde ju inte enas så det byttes lite på våran tavla. Först var det "The Dark Empire" och sen "The Crazy 88" och jag själv slog till med dessa två;


Här tyckte jag mest att jag var rolig, och den fick faktiskt vara så ett tag.


Här ville jag slå ett slag för Europride men jag tror inte så många fattade.

Nej, nu ska jag fara mot ackis och träna!

Kommentarer
Postat av: Linnea

joahn du har faktiskt humor!

2008-07-24 @ 14:08:51
URL: http://frulindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0