Testfights.

Här kommer då mina testfighter i ordningen unarmed, bredsvärd och rapier & dagger.

Unarmed för oss var lite speciell eftersom vi var djur som slogs till skillnad mot för alla andra som gjorde vanliga fighter.
Lite speciellt men juryn gillade det. Tyvärr så dog batteriet precis innan slutet så man får inte se mig dö.

Bredsvärd fuckade vi upp litegranna som ni säkert märker, det blev några missar och gick lite långsamt på vissa ställen.
Men storyn var grym, synd att man inte riktigt ser vårt spel.


Rapier & Dagger var väl det som gick bäst. Tempot är bra och intentionerna också. Blev några misstag där också men det syns inte på filmen.
 

Ja, det var det här jag gjorde. Det kanske inte ser mycket ut för världen men det är fett svårt och fett roligt.
Vem vet, om jag inte blir dansare så kanske jag blir stuntman.

Fred ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0