Crowned

Det här är min nya grej känner jag. Det börjar snart gå på femman... eller var det trean?

Anyhoo, så handlar det om skönhetstävlingar! Men inte vilka som helst, utan mother-daughter pagents i det fantastiska landet USA! Det kommer blir drama, i reklamen så skriker döttrarna på dom andra mammorna och är sådär fantastiskt dokusåpa-bitchiga som bara såna kan vara.


Det blir fab! Och kolla kläderna liksom, alltså jag döör!

Det kommer en trailer om jag hittar en bra en, den som går på svensk tv är grym, då får man se lite drama!
Nej, nu är det Sex&TheCity-Maraton på trean, och tro det eller ej, i en reklam så bläddrade jag faktiskt förbi fotbollen. Och precis då, då gjorde det andra laget (typ Ryssland kanske?) mål.


Bara ett bevis på att jag inte ska kolla på den sporten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0