Dreamcatcher

En sån skulle jag kanske ha, för jag drömde den sjukaste drömmen inatt.

Det började med att det var midsommar och av någon anledning så skulle vi fira hemma hos Jocke, som hade fått värsta lyxvillan mitt i Sundsvall. Jag och Nat körde bil dit, och när vi kom fram var det vi, Jocke och hans kompis Hans-Niklas( Ja, han hette så) och Lisette i tvåan. Fett otippat gäng!

Anyhoo så blev Nathalie för full så jag skulle köra bilen som då blev en lyxkryssare. Vi åkte och åkte, och båten såg ut som Träningsverket i Sundsvall på insidan förutom att Alvaro hade klass.
Av någon anledning så var Bella där, och jag skulle våldta henne. Men jag tror att det var på låtsas, för vi övade liksom om och om igen, och hon hade på sig en rosa träningsoverall från åttiotalet. Då kom Anne inspringandes och skrek av glädje för hon skulle äntligen få skilja sig. Men jag kommer inte ihåg från vem det var...

Efter mycket om och men så tog Anne kontroll över båten. Vi tävlade ju mot en annan lyxkryssare och Anne gensköt den och körde upp mot en öde ö. Men när vi klev upp på stranden i solen, så stod det en skylt där som sa: Jamaica!

'
Ungefär såhär såg det ut i drömmen, fast lite mer svenskt. Vanliga träd istället för palmer liksom...

Varför drömmer jag om Jamaica?! Allt annat kan jag koppla till något, men Jamaica?

Vi gick omkring på ön, och dom hade aldrig sett vita förr, och det hjälpte nog inte att jag hade min Freakshow-sminkning på mig heller. Men alla skulle ju bada, men det fick ju inte jag göra för min fot, så jag doppade bara huvudet, och sen solade vi under ett träd, men det var kryp som kröp på mig, och då vaknade jag.
Som tur är var det inget kryp i min säng.

Stööört!

Kommentarer
Postat av: Jacob

ja tycker det lät kul =P haha

2008-06-16 @ 14:28:36
Postat av: Nathalie

Hahaha!

2008-06-16 @ 15:11:04
URL: http://nathafuckinglie.blogg.se/
Postat av: Linnea

Pratar vi anne lindblad-kinebstöl-rudbo här????? hysteriskt udnerhållande :D

2008-06-16 @ 15:32:07
URL: http://frulindberg.blogg.se/
Postat av: Lisa

Haha, du är allt bra underlig du! ;) Även att jag sitter här i min lägenhet bland massa kartonger nu... TTFN!

2008-06-16 @ 17:19:38
URL: http://myownwords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0