Glamourlivet!

Okej, jag har bestämt mig! Jag ska bli glamourmodell!
Idag så fotade vi till kalendern inför GirlsGirlsGirls-Cabareten till Pride, och vi drack champagne och så, fantastiskt! Sånt är livet.

Naturligtvis blev jag och Linnea fulla, och gick sedan även på AfterWork, och sen skulle jag på bio, men det blev inget av det tyvärr. Får ta det en annan gång.
Och typ alla raggade på henne, iofs inte konstigt med tanke på hur hon såg ut. Fierce!

Iaf, det är livet! Lite skumpa för att komma i stämning liksom. Loves it!
Ja, och imorgon är det midsommar, då blir det fest ska ni tro. Takterass mitt på söder. Det blir så jävla bra!


Det här är vad som dyker upp om man googlar på glamourmodell. Är det inte fantastiskt!

Kommentarer
Postat av: Nat

Oh I see... Blev inget med det vi snackade om i måndags? :(

2008-06-19 @ 22:03:33
URL: http://nathafuckinglie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0