I'm coming home.

Känner spontant att jag vill brista ut i sång; "Hemma, vart ligger det nånstans, kan nån ge svar?"
Pluspoäng om ni tar var det kommer ifrån.

Det är för övrigt inte varje dag man bloggar i en bil.
Men vissa dagar så gör man det. Idag är en sådan dag.

För att fördriva tiden mellan Stockholm och Sundsvall (speciellt med mina pärons 1854 kaffepauser), så tänkte jag att jag kan ju blogga lite. En annan har ju mobilt internet. Och det knäcker!

Här är jag bloggandes i bilen;

Hur high-tech är inte detta liksom? Och lägg då till att jag faktiskt tog kort i bilen, la in dom i datorn och sen på bloggen!

Sen i tisdags har det inte hänt så mycket, vi söp hos Zain i onsdags. Sen så var jag hos Cat och Emelie igår, jättemysigt.
Fint väder också, så jag har hoppat omkring och svettats fett mycket, men det är ju bra, då förbränner man ju. Och jag kommer få snygga axlar! Har ju fått mina Armaniglasögon också, och dom är fett snygga!

Kolla bara själva;

Och vilken snygg kille dom sitter på sen! Helt fantastiskt!

Nej, nu ska jag surfa vidare här på E4, men jag återkommer. Ska på Kylie nästa vecka förmodligen. Det ska bli fett kul, bara Zain fortfarande är på, och kanske Emelie var det också. Vi får se vad som händer. Det blir fab!

Puss på er (inte alla naturligtvis, och vissa mer än andra)


Kommentarer
Postat av: malin

fuck, hinner nog inte...är ju studenten på onsdag, och jag ska tillfarmor&farfar innan det...:/

och du: kristina från duvemåla!

hemmaaaa är midsommar och dans, hos mor och far...;)

2008-06-07 @ 01:21:46
URL: http://cordykaye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0