Nu händer det.

This is it!
Nu har jag bestämt mig, jag ska satsa på att bli den nya blondinbella. Ska piffa till bloggen, sen så åker vi.
Är ni med?

And now for something completely different...
Någon i mitt hus har bestämt sig för att vi inte är tillräckligt kulturella så dom har bestämt sig för att sätta upp en Monet (om jag kollade tillräckligt noga) affisch i hissen.
Hur skönt är inte det liksom?

GAAAAAAAAAQH!!!HBÖIFHBPAYG*AOJEUGVYIB*NPIBEGYIQB*GIQPOBEUGbewNPI*GNBQUGQB =("GR)Q/#GTP)NGRG" Q½!!!!!W!

Ungefär så låter jag nu när jag försökter ladda upp bild på denna affisch men då min fucking jävla kuk dator inte vill!
Aja, som vanligt så kommer bild senare, men då har ju min snart jättestora publik något att se fram emot!

Tills senare hörni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0