PASTASALLAD!

Jag är ledsen för caps lock, men det är verkligen PASTASALLAD!

Såhär gick det till, det blev midsommar och en fest som jag skulle få ansvaret att göra pastasallad till. Vi kan helt enkelt säga att det spårade ur, iaf känns det så för mig.

1. Jag äter inte pastasallad
2. Jag äter inte pasta
3. Jag äter inte sallad
4. Jag har aldrig lagat detta
5. Jag äter inte grönsaker.

Ja, listan kan egentligen bli hur lång som helst! Men jag försökte. Och intressant var det. Såhär såg det ut;




1.
Mitt försök till grönsaker.. insåg i eftehand att det var lite för lite...:D
2. Stöket hade bara börjat
3. Johan undrar hur fan man ska koka pasta
4. Den blandade jag allt i, men det fick knappt plats en glasskartong i den
5. Slutresultatet, fyra glasskartonger och en matlåda pastasallad, med mest pasta (förhoppningsvis välkokt)


Nej, nu ska jag iväg, så vi får se om den blir en kanon eller kalkon, min pastasallad.
Glad midsommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0