Rekord!

Jag har nu haft mer läsare i två dagar, än vad jag har haft de senaste nittio dagarna.
Tänker dock inte avslöja hur många läsare det är... ja eller få. Men dom blir fler och fler!

Blondinbella och alla ni andra i bloggtoppen; I'm here, I'm queer, get used to it. (och jag har många läsare)

För övrigt så tror jag att fotbollsmatchen var mitt fel. När jag var uttråkad i reklamen på Sex & The City- maratonet så bläddrade jag förbi fotbollen. Så förlåt. Det var inte meningen.


Och förresten så är gult inte inne längre så man slipper ju se fler fotbollströjor.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Omg! Jag sa också förlåt! Det betyder att vi är tvillingar

2008-06-19 @ 00:36:35
URL: http://nathafuckinglie.blogg.se/
Postat av: Linnea

När jag ögar igenom din eminenta blogg så märker jag tydligt att den bara skildrar vissa väl valda delar av ditt liv. Är det för att dina föräldrar läser den eller? :) omg, det var nog första gången JAG använde mig av en smiley.

2008-06-19 @ 12:42:00
Postat av: Anonym

haha shit du är ju så gay.

2008-06-20 @ 23:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0