Sjukgymnastik i all oändlighet

Det här är livet som dansare det. Efter min operation så har jag mest legat still. Men nu så har jag lärt mig gå all over igen, och det är inte det lättaste, men jag har försökt.

Då går jag till sjukgymnasten för att få lite övningar. Notera lite. Han babblar på och kollar på mig gåendes i kalsonger, och kommer sen fram till några övningar för mig. Skitbra, tänker jag då.

Sen noterar han på ett papper och jag kikar. Två gånger per dag ser jag. Det är ju överkomligt. Sen kollar jag igen, det stod tydligen mer. En gång i timmen. Come again?

En gång i timmen. Jag har övningar att göra en gång i timmen. Det är ju helt sjukt. Men ska man gå från invalid till proffsdansare på några veckor så är det bara att göra en sak.

Träna

Oj, dags att göra dom igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0