Somewhere under the rainbow.

Sitter på tåget från landsbygden till storstan nu, och modern som man är så har man ju dator och internet vart man än far.

Jag kikade in på kanal5:s hemsida och dom kör en HBT-vecka under EuroPride i sommar, och då kan man rösta på sitt favorithomoavsnitt. Jag röstade på det enda jag inte har sett, där två militärer kysser varandra i Greys, det lät ju så fint. Annars gillar jag iofs också Andrews och Justins poolhångel i Desperate.
Anyhoo, när jag kikade runt bland regnbågsfärgerna så körde tåget in i typ Hudik, och där låg en regnbåge skyddande över staden. Det tyckte jag var lite fint, så jag tog ett kort!


Men eftersom att mitt internet kommer och går för dom jävla tönnelhelvetena (som fan), så lägger jag upp bilden när jag kommer fram!

Ska bli fett skönt att komma till stockholm, även om det har varit roligt att träffa folk i Sundsvall, men jag står ju inte ut en sekund till hemma. Jag vill bara komma hem och gömma mig under mitt täcke. Nån som vill göra mig sällskap?
Självklart inte.

Ja, jag har en bitterfittedag nu, deal with it.

Om ni vid halv tio tiden hör svordomar eka över Stockholm så är det jag som skriker för att jag måste halta hem med väskhelvetena.

Aja, det blir Kylie på onsdag iaf, så det ser jag fram emot.

Isn't she a beauty?

Nu är tåget försenat också, det var väl pricken över bägaren som fick kossan att gå och hänga sig.
Vi ses i Stockholm, jag ska aldrig åka därifrån igen!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Så du kom tillbaka så fort! Najs! Gött att du sägert, får nog bli M/A ändå då kanske... Tack!

2008-06-11 @ 00:30:10
URL: http://nathafuckinglie.blogg.se/
Postat av: Jenny

Haha nja, du kanske inte tycker ja skriver nått intressant ^^

2008-06-12 @ 11:10:42
URL: http://penajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0