Defying gravity

Det här har blivit min themesong på den sista tiden, och även om den failed me sist så känns den nu ännu mer rätt.

"Its time to trust my instincts, close my eyes and leap...
Its time to try defying gravity, I think I'll try defying gravity, and you cant pull me down..."


Missa inte slutet då hon far upp i luften, så jävla grymt, jag gråter varje gång!

"Everyone deserves a chance to fly, and if I'm flying solo, at least I'm flying free,
To those who ground me, take a message back from me...
Tell them how I am defying gravity, I'm flying high, defying gravity, and soon I match them in renown"

Imorgon bär det av på en fantastiskt lyxig kryssning till ....(trumvirvel) Tallin!
Ska bli grymt kul, men innan dess, så ska jag till apoteket och hämta ut mer knark.
And dont worry, jag ska inte blanda med alkoholen... Jag får köra mer barhäng än dansgolv helt enkelt..:D

Tills vidare, peace out, och just det, trevlig Jesus-dog-led-och-återuppstod-för-typ-2000-år-sen-helg.

Kommentarer
Postat av: Cicci

Underbar, underbar sång.
jag såg Wicked i Chicago förra våren, helt fantastiskt!

2008-03-22 @ 18:27:59
URL: http://saaammie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0