I DAY!

Eller som min kära tvilling/storebror skulle ha sagt... "alltså jag dööör!"

Påvägen hem från apoteket, som jag kom till strax innan ett ungefär.. (jag sa ju det...tidsoptimist), så satte jag mig med mina kryckor på rälsbussen hemöver.
Om man någonsin tycker att det är jobbigt att gå i tunnelbanan när den börjar åka, så försök göra det med kryckor.
Kan nog ha sett tämligen intressant ut.

Nonetheless, så när jag väl satt mig så såg jag att jag satt mitt emot fröken Olga från Andra Avenyn (Ja, jag vet att det är pinsamt, men jag är stolt tittare) , aka Nanna Blondell, och som även jobbat på MTV.
image3
Och inte nog med det, utan en konstig full rumänsk kille började trakassera henne och hennes kompis, men det var som med dom gamla goda Krambjörnarna (minns ni dom - eller är det jag som är för gammal?), det bara strålade kärlek från hennes mage, (kan bero på nötterna hon åt) och han blev glad och trevlig och gick därifrån.



Sekunden efter så kollar jag ut på perrongen och jag ser en konstig kvinna med rakat hår och storblommig kjol som springer omkring och skriker, och springer rätt in i dörren när hon missar tåget som jag satt i.
Men hon måste ha fått in ett finger eller något för hon hann med in, och då ser jag att det är ju ingen mindre än...(fanfar).... LEILA K!!

Denna fantastiska hemlösa nerknarkade gamla electrobögikonen. Som även blev påkörd häromåret. (se bild nedan)
image4

Hon sjunger lite lätt i tunnelbanan, och sen hoppar hon av, så jag känner mig nu manad att bifoga hennes mest fantastiska låt ever. Den gamla dängan Electric. Hoppas hon repar sig.



Nej, nu ska jag väl sova, eller fortsätta snacka med Junior, denna fantastiska dansare (and dont you disagree)!
Imorgon kommer bilder på mina piller som jag har hypat så mycket om.
TTFN

Kommentarer
Postat av: Junior

Allså Mannen, DU ÄR PSYKISKT STÖRD!
-men du har bidragit till flera små skratt idag så !
snälla BLOGGA om vaffan du käkar tillfrukost

2008-03-23 @ 05:36:53
Postat av: cia

Men guud vad pinsamt! Vad gör hon med armarna? Och de där "coola" killarna med svärd...?? Shit asså.

2008-03-23 @ 23:08:51
Postat av: malin

ha! TTFN, din buffy-buff ;D
du är för rolig...

2008-03-24 @ 22:46:17
URL: http://cordykaye.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0