I wanna be made...

Jag funderade på om jag skulle skicka in till Made på MTV, men sen kom jag på att jag ju bor i Sverige och redan kan allt..:D

Anyhoo, så har jag blivit helt besatt av att blogga! Typ sex inlägg på tre dagar eller nåt sånt.
Junior ville att jag skulle blogga om min frukost, så här kommer en bild.
image6

Nu kanske ni tycker att jag obsessar över min fot och tycker väldigt synd om mig själv, och det gör jag också, så här kommer en bild på det.

image9

Men, grejen är ju den att dom där fantastiska pillren gör att det känns bättre.
Så jag bifogar en bild på det också.

image10

Ni vet vad dom säger, kameran lägger på fem kilo.

Idag vet ni trogna fans av min blogg (jag har väl en ca fem unika besökare varje dag) vad som händer eller hur?
Jo, det är så att jag, Zain, David, Tigerklo, Cathrine, Emelie, Carin och Linnea ska åka på en alldeles galet lyxig kryssning! Vart tänker ni säkert då. Jo, nämligen till Tallin!

Hela åtta timmar ska spenderas i Estlands huvudstad, och jag misstänker att större tiden kommer att spenderas i någon slags spritaffär/bar. Det kommer bilder sen, om inte här så på Facebook, var så säker!
Nej, nu måste jag nog ta och packa, båten går ju en viss tid, och jag har en tendens till att vara lite lätt sen ibland.

Jag säger som dom gör i Estland, Terve!

Kommentarer
Postat av: Nat

Fan Johan du äger ju bloggen! Kul! :D Ta det gött med Citodonen å ha så kul på lyxkryssningen

2008-03-23 @ 22:23:02
URL: http://nathafuckinglie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0