Lyckan varar inte länge.

Det var ju typiskt. Precis när jag trodde att jag skulle börja bli bättre, så ringer läkaren och säger att dom har tittat noggrannare på röntgenbilderna.

Den gamla frakturen som jag hade, har tydligen inte läkt som dom tror vilket innebär att jag måste göra en skiktröntgen. Visar den att det är felläkt, det vill säga att jag har en liten bit ben som inte sitter fast i den andra lilla biten ben den ska sitta i, så måste jag operera foten.

Tough luck va? Vi får väl se vad som händer.
Håll tummarna.

Kommentarer
Postat av: malin

ajajaj...jag håller tummen.
nu har jag namedroppat dig i min blogg, hihi...borde kanske lägga ut länken jag oxå ;)
pok

2008-03-26 @ 20:10:16
URL: http://cordykaye.blogg.se
Postat av: malin

hahahahahha, jag hade varit sjukt nervös, eftersom jag INTE KAN DANSA!
eller så hade jag bara haft roligt...
"- Hej, jag heter Malin, är tjugo år och ska dansa magdans...
*dansdansdans*
Benke, Norsken&Dansken - HEJDÅ!"
haha...

jaså, har du sökt idol? lyllo, jag ville sjunga för den gamla juryn...:(
jag är nervös ändå, haha...

2008-03-27 @ 00:16:26
URL: http://cordykaye.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0