SYTYCD!

Innan bloggen om Tallin-08 kommer så måste jag bara kommentera So You Think You Can Dance -Scandinavia!
Jag sökte ju som bekant till det programmet sådär på en höft och nu har jag lyckats nästla mig in i dels reklamen och dessutom till vinjetten i första programmet.

Om ni kikar på början av detta klippet här så ser ni mig snurra i någon sekund, jag har vit tröja, stora svarta shorts och svarta strumpor!
http://kanal5.se/web/guest/webbtv/k5videoplayer/playlist-name/SYTYCDS%2B101/none/

Och jag döör, hur söt är inte Emma liksom!
Btw så kan alla auditions ses på kanal5.se (produktplacering!) så efter ikväll så lär man kunna se mitt solo med, håll utkik, I know I will!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0