"Those are the 66 colours of my bedroom.."

Pluspoäng till den som tar det citatet.

Jag vill börja med ett "holla" (Jag vet, kan man vara mer ghetto än mig? Skulle inte tro det) till min vän Anna J, som faktiskt fyller år idag. Hela 21 år blir hon nu.

GRATTIS!!

And now for something completely different
(ytterligare pluspoäng att ta), så borde jag verkligen städa. Ni som har varit i min s.k. lägenhet vet vad som gäller. Det blir liksom aldrig rent, hur mycket man än städar.
Om man då är som mig, pedant, så slutar det med att man inte kan sova, för att man måste städa, man kan inte äta, för man måste städa, och man har till slut inget liv, för att man måste städa.
Men jag tycker om att städa.

Jag ska städa nu, och kanske sortera företagspapper, men för att liva upp stämningen lite och påminna om bättre tider, så bifogar jag en bild från Tallink, på mitt fantastiska resesällskap och jag.
image15
Detta är den enda bilden på oss alla, haha.

Nej, nu ska jag göra något lite mer spännande. Jag bloggar om det när jag vet vad det är.
Och en sista pluspoängare, som jag vet att åtminstone en av mina trogna fans kommer kunna. (Den här är till dig, du vet vem du är)

"There'll be bananahammocks everywhere!!"

Kommentarer
Postat av: Polarbear

I am watching your every move now, young padawan :)

2008-03-27 @ 16:14:56
Postat av: malin

"- I want you to kill the old bat that lives in my attic!
- You keep Enid in the attic?!"

;) min lilla blåbärsmums :D

2008-03-27 @ 22:27:51
URL: http://cordykaye.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0