1/2, 2, 14, 336, 20160, 1209600

Månader, veckor, dagar, timmar, minuter, sekunder. Så lång tid är det kvar.

Jessica knäcker teatern. Improviserade hela moderna idag, så jävla skönt, ska fortsätta imorgon. Det var längesen man fick gå all out sådär.

Tisdag är ju TV-dagen 1A. Först Betty och sen Desperate. Redan i tillbakablicken i Desperate så började jag gråta, sen grät jag i princip fram till första pausen. Jag är en sån fjolla.
Var hysteriskt roligt sen när Bree skulle pimpa bort sin son bara för att hennes byggman skulle bli glad och börja bygga på huset. I love her. "He's here and he's queer, and we're used to it"
Om jag fick honom hade jag kunnat byggt ett hus.

Kolla bara på honom;
image56
Inte egentligen min typ men riktigt boyfriendmaterial liksom.

För övrigt så äger "The old adventures of new Christine" som fan. Hon är helt hysteriskt rolig och oförutsägbar som knappt någon är nuförtiden.
Jennifer Garner är grym som 13åring i en 30årings kropp också i "13 snart 30". Och ja, jag skäms inte för att jag tittar på den.

Fan det här är ju värsta tv-bloggen snart. Kanske ska söka jobb på någon kanals hemsida.
Jag skriver när jag fått svar från dom.

Jag säger som Tjernan (nytt smeknamn där, kom på det nyss) att ni som läser min blogg kanske kommer ihåg att jag nämnde Algot som var försvunnen.
Han klev inte på planet hem, utan dom hittade hans kropp i vattnet på Bali. Jag hoppas att det inte gick illa till och att han mår bra var han nu är. Så ett shoutout till Algot, vi bryr oss och kommer sakna dig.

Bye bye birdie.


Kommentarer
Postat av: Linnea

But hello! Vad är oddsen, en annan satt ju också och såg på 13 snart 30 igår... fan johan snart är det sommar och du kommer hem :)

2008-05-14 @ 10:07:05
URL: http://frulindberg.blogg.se
Postat av: Anonym

haha, tjernan har jag kallats förr...fast mest poppis var tjääärn...stön.
gillar oxå 13 snart 30, den är gullig :D och så vill jag ligga ihjäl mark ruffalo.
algot, så sorgligt. så sorgligt.

ska förresten stretcha mig sjukt vig, några tips?
(vill lära mig strippdansa, de har slutat med stripaerobicsen, om det ändå fanns kurser!)
ska på fest på fredag och kanske kommer killen som ställde in dejten vara där. jag ska vara snorsnygg.

2008-05-14 @ 18:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0