27 maj.

Verkar just nu som att det är ett avgörande datum i mitt liv. Om inget oväntat sker så kliver jag in på S.t Görans och opererar foten. Och jag vet, jag gör drama av det, men det är drama för mig.

Men jag ska väl vara glad. Jag vet var jag är, och vad jag gör.
Jag vet inte om ni har hört men det är en kille från Sundsvall som har försvunnit när han reste till Bali.
Algot heter han och om ni hör eller ser något så ring polisen. Jag tänkte bara uppmärksamma det.
Såhär ser han ut.

image55

För övrigt så blir jag mer och mer nervös över operationen, men det ska väl gå bra. Tänk posititvt liksom.
Och glömde säga detta, men Gösta Ekman var och kollade på Dramalabbets premiär. Det var ju roligt. Recension finns i SvD och DN.

Nej, jag säger som Christer Björkman;
"Imorgon är en annan dag"

Kommentarer
Postat av: malin

haha, tydligen så har du en lookalike i sundsvall! Emelie såg "dig" på stan med en tjej...så spännande! :D

2008-05-07 @ 01:55:15
URL: http://cordykaye.blogg.se
Postat av: Nat

Jaså var han, ball ;P Fan för det där med foten...

2008-05-07 @ 20:21:22
URL: http://nathafuckinglie.blogg.se
Postat av: fuck me pop

Det var jag som spred att gösta var på premiären men ingen annan såg honom och lovisa var helt säker på att hon inte släppt in honom. jag vill här med dementera att han var där. vilket jag också gjorde på kvällen men du var väl för full för att komma ihåg det.

2008-05-08 @ 12:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0