Idag bär jag svart.

Jag sörjer med dig Charlotte. Men du knäckte. Det är Europa som inte har någon smak. Och ryska maffian som Dima Bilan tog hjälp av. Fyfan. Det är inte okej.


Men det har ändå vart en bra vecka med mycket dans. Såg treorna på Dansens Hus, och dom knäckte. Skithäftigt att se dom där, på den scenen. Och sen hade vi föreställning som var skitroligt faktsikt. Och idag såg jag Ling Ling på DH. Men efter DH och KSB så känns ändå BA rätt. Haha.

Hade en skön kväll i lördags också trots misslyckandet och det kommer att komma bilder från min och Jockes nattvandring (som iofs var mer av en morgonvandring) som innehöll en stulen vägskylt, en grotta/zombiegruva och en galen svan.

Jocke (Bydén alltså, han från sundsvall) har bott här i helgen med sin nya karl som är något av en yrkesmilitär. Det är ju lite spännande. Och han var jättetrevlig och dom passar jättebra ihop. Roligt att ha dom här. Hoppas bara att dom inte hade sex i min säng.

Min dator har fått tuppjuck så den raderar allt jag skriver men nu ska jag sova strax iaf. Snart börjar min sista dansdag på ett tag. Ska bli intressant att se hur jag gör det.

Godnatt så länge. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0