News from the it-zone.

Det gick inte att uppdatera igår, så jag gör ett nytt försök idag.
Vad har hänt sen i fredags? Ja, jag var på sjukhuset och fick lagomt omysiga nyheter. Men jag vill inte riktigt prata om det än.

Sen så har det varit en trevlig kväll, hade premiär på Dramalabbet, och det gick kanon. Har fått nya piller också så det knäcker ju. Sen har det väl inte hänt så mycket.
Träffade Linnea Kibe och Helen i söndags. Mycket trevligt. Blir mycket skvaller och branschsnack. Helen har ju stadgat sig nu.

Hängde i humlan efter skolan med D, Z, B, N, C, A och syster plus rumskamrat. Nice som fan.
Och Micke, be afraid, be very afraid.

Här är min nya man förresten.
image53
NCIS knäcker ju faktiskt.


Well, no time to dilly-dally (god, thats a fun phrase).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0