Pedant, jag?

Det roliga med det hela är att jag inte är en sån pedant som inte kan göra saker om det inte är på ett visst sätt, utan att jag kan välja att skita i det om jag har bråttom, men jag mår sjukt dåligt av det.

Och denna lägenhet är ju fruktansvärt svår att få ren. Men jag är ändå väldigt tacksam över den.
Men jag är förmodligen den enda som städar mitt i natten för att jag inte kan sova annars.
Jag har nu dammsugit, dammtorkat, skurat och rengjort allt med fönsterputs i badrummet.

Blir mer storstädning i helgen hade jag tänkt.

Var och såg SYTYCDS hos Kirre, och jag skulle kunna döda många gånger om för hennes lägenhet. Damn.
Sen blev jag kvar där fast jag ville hem och städa, och kom därför hem sent. Men var ju trevligt ändå.
Tack också igen David. Du får många omnämnanden på min blogg nu, men du förtjänar dom.

Känns så tråkigt att blogga utan en bild, så nu tänker jag lägga in en helt random bild från min dator, så får det bli den det blir.
image58
Oj, det blev en skelögd, fet, konstigt leende, finnig Johan med utväxt, haha.

Med det avslutar jag denna kväll.
Au revoir.

Kommentarer
Postat av: Linnea

men självklart är du min kompis som nästan är känd. vem trodde du att det skulle vara percy nilegård eller?
Jag säger bara det vi två alltid har vetat, Ondska överlever längst!

2008-05-16 @ 06:04:08
URL: http://frulindberg.blogg.se
Postat av: Nat

Haha. Sätt in ett kort från när du var snaggad/mörkhårig!

2008-05-17 @ 11:57:49
URL: http://nathafuckinglie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0