Snacka om rastlös!

Det känns som att jag kopierar dig Nathalie, men du är ju inte så dum som kan tro att en Säffletjej är.

Efter Facebook via bloggen och nu till Tradera (som jag iofs blev medlem på 2005) så har jag insett att det är användbart.
Redan idag har jag bjudit på grejer för säkert 4000. Vad det är får ni se om jag får det. Spännande va?

Det är ju tur att jag har pengar och en jävla massa fritid. Eller?

Imorgon ska jag fota en massa kläder som jag inte kan ha och lägga upp det på tradera, så får vi se om det går att sälja någe.

Iaf, här är min fot, som den ser ut nu, och lägg märke till att det inte är riktigt storlek, så spiken är större i verkligheten.

Det ser verkligen ut sådär i min fot. Hur sjukt är inte det? Ser ut som värsta borrolyckan! Haha.
Men jag säger som Lisa så intelligent sa; Nu har jag ju alltid en skruv med mig, oavsett hur många jag har tappat.


Nej, nu ska jag nog sova, för imorgon ska jag till apoteket och hämta ut mer morfin!

See ya!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Coolt det ser ut! Även att jag träffade på mor din på Vårruset igår. Hehe, pratade med henne om hälsoundersökning men även de tar ju tusen spänn. Vad är det för stil? ;) Så nu har jag bokat tid hos en privat läkare, där finns det ju tider. Hoppas du inte håller på att tråka ihjäl nu. Vad gör du på dagarna? När kommer du hem? Jag tar min examen på torsdag! Vi firar hos mamma i Bergsåker - du är bjuden, off course! :) Kram

2008-05-29 @ 19:45:28
URL: http://myownwords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0