Bättre sent än aldrig

Jag tycker att det är ett alldeles fabulöst motto, tycker inte ni?

Så tänkte jag imorse efter att jag har vaknat, somnat och sen vaknat igen, lite för sent. För om ni kikar när mitt förra inlägg var skrivet så var det väldigt tidigt, och jag tänkte att jag har ju en chans att vila lite. Den chansen skulle jag aldrig ha tagit.

Men nu så har dagen gått och jag klarade mig igenom den. Har gått rätt bra. Spelat en jävla massa DWEL3 med Andersson nu och kom på att jag vill ju röja och städa upp min garderob. Slängde ju bara in Berits prylar och skräp (vilket är typ samma sak) där när jag flyttade in, och sen har jag bara fyllt på med mitt. Men nu börjar utrymmet tryta så jag måste organisera. Och vilken tid är bättre än kl 23 en onsdagkväll?

Såhär ser det ut nu;

Som ni ser så är det akut. Jag återkommer med dokumentation när jag är färdig.

Kommentarer
Postat av: malin

jag veeeeeeet, mamma! :)

men jag måste börja mjukt...inser du hur svårt det är att vara en gottegris och jobba på donken?

tack och lov är jag lätt-tränad som fan, så om jag bara engagerar mig, så! :D

2008-11-06 @ 12:57:53
URL: http://cordykaye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0