Jag har 349 vänner, hur många har du?

Facebook is.

För övrigt så är Poslusspexjul(soaré)festen the shit. Den kommer verkligen att knäcka. Och det hänger inte bara på oss i kommitén utan lika mycket om inte mer på ni gäster. Bring it.

Ettorna var och kikade på våran balett idag. Av alla dagar. Jag tror aldrig jag har haft en sämre balettdag rent fysiskt. Huvudet är alltid på men idag ville inte kroppen. Så det var synd. Men jag försökte mitt bästa för att se proffisionell, smal, teknisk och klassisk ut. Lyckades nog inte så bra.

För övrigt så knäcker Malin och Anna, bokstavligt talat. (Lite naprapathumor såhär på kvällskvisten)

Något som jag har funderat på är varför folk är så fula och äckliga. Inget ont menat sådär, men måste man sitta och smaska i sig korv och godis i den kommunala rusningstrafiken? Jag vet att jag är svettig och skabbig med värsta träningsväskan men jag har ju iaf tränat. Sen har jag också bytt till torra kläder så egentligen är det bara ansiktet som är lite sådära friskt och rosigt. Men det där med att bara vara ful och äcklig och sånt kan dom väl spara tills när dom kommer hem? Where's the sense of style liksom? Fashion people, fashion!
Nej, det är inte okej.

Imorgon ska jag på screening. Det innebär för icke insatta att jag klär av mig kläderna och låter en relativ främling (kan man vara en relativ främling?) titta på en i 45 min. Och nej, det är inte för mitt eget höga nöjes skull, det har en funktion. Den relativa främlingen i detta fall är då Anna Taub (anatob, hysteriskt roligt för en gammal naturare) som är naprapat på skolan som ska se om jag är rak eller sne och om något har ändrats sedan ettan. Förhoppningsvis så kommer jag vara smalare, starkare och rakare. Men med mina odds är det väl tvärtom. Spänningen stiger och mystiken tätnar. Indeed.

Som en liten kontrast till tidigare opinion ett par sju rader uppåt så måste ju jag, för att jag är fruktansvärt parlamentarisk, lobba lite för dom fula människorna också. Detta är då mest bara samhällstjänst från min sida och försöker att visa på att även jag har bra sidor.
Jag slår ett slag för Unika Partiet! Vart tog det vägen? Linda Rosing, skit i kärleksjakten och kom tillbaka in den politiska hetluften, vi saknar dig!

Bara för att klargöra så är inte Linda Rosing en av mina 349 vänner, men man kan ju drömma.

Bättre än såhär blir det inte, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0